Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, June 16, 2012

#Update 06

hye!
assalamualaikum.
now,, ermm June, right?
guys,, 2 months later, trial dh srtart. Allah!
memang tersiksa jiwa raga sebab kitorang nak kena rush buat folio semua.. then, nak kena study lagi. my scheldule memang full.no time to stand and stare lha katakan.

okey, this post saya nak tujukan buat seorang hamba Allah ni.. let's just called it as UN

hrmm..
untuk UN..
thank you sangat-sangat.
thank you sebab sudi jadi the best listener ever.
bila saya ada problem, you've always be there for me.
walaupown UN tak boleh buat apa-apa dengan my problem, but
your willingness to sacrifice your credits means a lot for me.
hehe~~
fight wih you make me happy..
time kita masuk mood jiwang-jiwang tu memang besh sangat!!
honestly, saya rasa UN lah orang yang paling paham saya.
paling paham apa yang saya cakap.
paling paham apa yang saya cuba terangkan.
paling paham apa yang patut dibuat bila saya moody..
paling paham how to cheer me up. (this part, my mama is an expert too)
saya tak tahu macam-mana nak cakap tapi everytime saya message dengan UN,
saya nak cakap je every seconds.. "THANK YOU FOR ALWAYS BE THERE FOR ME"

hrmm..
ape-ape pown, saya nak cakap dekat sini, THANKS YOU and I LOVE YOU!

0 comments:

Post a Comment