Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Tuesday, April 2, 2013

#Update 06 (Malu)

assalamualaikum w.b.t

malu. satu je perkataan. sangat ringkas.
korang aku malu sangat.
aku malu gila! aku rasa macam aku ni Islam hanya pada nama je. seriously, aku malu.. korang. bukan nak cakap aku ni tak ikut perintah Allah ke apa. tapi aku malu sangat sebab perintah Allah yang satu supaya hambanya menutup aurat pun aku tak pass dengan jayanya. aku selalu tak pakai stoking. yeah~~~ like a what? entah dekat rumah? even if aku pakai tudung pun aku still lagi pakai lengan pendek. and kadang-kadang pakai tuala je. macam bangang kan? sangat malu kalau aku bangga dengan Islam aku tapi aku tak amalkan the right way to do it. malu kay? sepupu-sepupu aku yang form one tu duk bangga diri je. haha. almaklumlah dorang tu baru form one and budak sekolah agama and tahfiz.. baru form one. but ada yang dh start pakai tudung labuh. malu gilaaa! bukan tak pernah kena tegur, dah berbuih mulut adik aku nasihat but stilll... hampeh. aku tatau. aku just boleh berdoa kepada Allah supaya dipermudahkan apa yang telah ditetapkan kepada aku. Amiin.

0 comments:

Post a Comment