Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Wednesday, May 1, 2013

My Life is COMPLICATED

Assalamualaikum wbt.
Hrrmm.
It's not like everybody know it, tapi aku ada 3 orang adik beradik JE. Sikit kan? I'm in the middle. Haha

Now, (seriously NOW? Okay bukan now kut) hrmm. Kay, bukan. Aku ngan abang aku memang tak rapat, yang tu fakta. Memang tak la. Aku boleh kira k, berapa kali abang aku tegur aku. Sangat sikit. When aku keluar and aku nampak macam ada abang caring pasal adik dia, aku dah jealous tahap tak hingat. Walaupun abang yg aku jealouskan tu budak kecik lagi. Tapi lantak situ lah . Aku yang nak jealous kan? Haha. #awkward laugh. Boleh dikatakan aku ngan abang aku ni memang tak rapat ah. Since kecil. Poor me. Nanti dah besar aku nak kahwin dengan orang yang ada abang banyak ah. Nak caring2 ngan diorang. K, mereng. Haha. Sebabkan aku ni tak rapat, aku memang dah pasang azam aku nak buat baik dekat adik aku. Honestly, guys. Rasa tak disayang abang or kakak sangat tak best. It's a disaster. It feels bad. I have feel it. Aku tamau adik aku rasa camtu. Rasa dipinggir. Yeahhhh~~ aku tau aku just ada mama aku, abang and adik. Tapi aku asa yang sayang aku mama ngan adik je. Sebab tu masa abang aku buat panggilan mengejut the night before PMR tu, mata aku buat SALE. Menangis macam hape je. Sebab for a couple of minutes, aku dapat rasa yang dia care pasal aku. Something yang impossible buat aku yang dah hidup 15 tahun dekat bumi Allah ni. It feels great bila aku dapat intention dia. Maybe orang yang dengar akan cakap, 'what the heck? Wish apa camni?' Tapi pada aku, it's meant a lot for me. It do. Ketahuilah yang aku dah nangis dah sekarang ni. Haha. Cengeng!
K, bye!
Assalamualikum. :')

0 comments:

Post a Comment