Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Sunday, May 26, 2013

Review

Assalamualaikum wbt.
I wanna be quick sebab battery phone ni tinggal seciput alam. So bear me, will you? Hrmm. Haritu baca Anthem and guess what? Best gila! Hlovate did an amazing job AGAIN! It was like amazing. Aku suka sebab dia ada cerita pasal sekolah. And kalau Hlovate+school's stories=AWESOME! Sangat best. Okay! Sayangnya dekat Dash and Haiqal. not to mention bila ada cerita pasal Jo, Trish and ada Lekiu. Awesome guys. Supe duper awesome! Yeahhh! And now, sedang mencari novel yang relates with sekolah. I want to rest my mind from lovey-dovey novels. Aku dah jumpa satu online novel and sangat best even baru bab 4. Aku tamau beli PTS, bukan tak best. Dear Yayah is an amazing novel! Tapi tulah. PTS macam tak real from my perspective. Sebab? Hmmm. They used awak-saya which is sangat susah aku nak jumpa. All of my friends used kau-aku. And maybe awak-saya tu hanya dengan chinese or indian. But please? With malay? Sangat lah mustahil aku nak jumpa nowadays. And biasanya dorang 'sangat baik', walaupun budak jahat.. but still in the term of budak baik. You know it when you read it. So, don't blame me. It's just my opinion. No hard feeling.

0 comments:

Post a Comment