Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Monday, May 27, 2013

My Friends :))

Assalamualaikum wbt.
Malam ni nak stroy about my friends. What I think about them. Haha. So, bear me. And guys, jangan kata na sunat aku lah, benci aku bagai. Chill kay?

First one would be my bestie. Jiran sebelah yg selalu menjadi telinga dan tempat gila-gila aku. Anaz. Sangat slumber. A kpopper and someone yg idk lah. Friendly lah. And not to forget, budak ni muda satu hari dari aku. One day je okay? Haha. Dia ni pemalas kalau bab rehat-rehat ni. Kalau boleh mmg nak mintak aku je duk belikan. Sangat baiklah awokkk ni!
Next one will be Mai. Okey. Ni memang aku cakap brutal. Loves singing. aku suka lah share apa yg aku rasa. Kalau ada probs suka pergi dekat dia. I mean like, she knows what I feel. And I feel that was really great that someone boleh faham aku ni. She loves singing. Dalam kelas tu dia akan nyanyi dgn Shud si jemah. Shud tu mmg nyanyi 24/7. And antara kami-kami ni, shud lah yg bawak phone paling kerap. Mmg brutal mak jemah dgn kak ton ni. XD
Next, sara. Hrmmm. Sara ni merupakan sumber jugak ah. Dia siap nak pinjamkan abang dia kat aku pulak. Haha. Doesn't make sense but for me sangat lah funny. Kitorang scandalkan dia dgn bob. Which is sangat kelakar wa cakap sama lu. Then, kalau aku bahan dia je, comfirm kena ayat ni, "aku sunat kau kang, nad". Tak puas hati ke aku dah sunat time baby dulu ha? Masalahnya dorang tu macam ada kimia pulak. Their birthday sama kay? On the same day. Haha. Boleh bayangkan betapa terujanya kitorang bila dapat tahu tu? Hehe. Sara, ampun babe. Takyah lah nak sunat aku. Thank you je ah. I'm fine, dude. And sara minat kpop. Yeah! Sama jugak dengan atenn dan fatin. kitorang suka sembang kpop campur Anaz. Rasa mcm best je kan?
Alynn pulak. Let's make it simple. Seorang yg pemalu, tapi baik hati. Comel jugak. Dia layan anime kay? Haha. Awesome tak? Aku panggil dia Jamie. Why? Suka hati aku lah. Aku yg nak panggil kan? Alynn ni gamer tegar tau. Dia minat gila-gila-gila main computer games. She's into it. For that reason dia mmg sebulu dgn Hisyam. Hisyam tu pulak mamat paling selamba badak yg aku pernah jumpa. Dekat SAMTAJ tu mmg banyak, tapi takdelah mcm Hisyam. Yang paling tepat untuk Hisyam ni ialah dia gila-gila yg memang gila! He's crazy! And sangat straight forward. Takde kona mona dah. Straight je. But, it's good to be friends with him la. It's good to be friends with all of them.
Then, other will be Muiz, Md. Noor, Nabihah and double Farah. Sum it up. Memang tak rapat lah. Cakap pun kekadang je. Tapi still on the same class kan? So, we're friends lah.
Selain daripada yg di atas ni ialah chinese. sikit je malay ST ni. Hehe.  Bukan aku cakap maybe lama tak update ke? Haha. Cakap tak serupa bikin. Haha. Sorry. XD

Enjoy your holiday! Next entry will be a review about Syamnuriezmil's new novel. Mmg awesome Kak Yatt buat kali ni. I spent ONLY 4 and a half hour for it. Nampak tak betapa determine nya aku tu?
Till the next post. Assalamualaikum wbt.

0 comments:

Post a Comment