Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Thursday, May 22, 2014

Susah gila kut. K, memang dah berjanggut aku tak update blog. Haha. Awkward laughs disitu. Ya Allah, aku sedih gila tadi. Pasaipa? Ceq fail addmath! Memang masa jalan kaki tu aku rasa nak menangis je. Sumpah! Ya Allah, memang aku tak kuat. Aku frust, aku sedih. Semua yg boleh buat aku depressed, aku rasa time tu. Macam berat gilaaaaa!
With my moody self tu pun, tadi ma aku terhilangkan car key and supposed aku yang akhir guna tapi tak jumpa. Punyalah aku cari bagai nak gila dengan mixed emotions. Dengan rasa nak menangis, feeling macam aku ni loser gila, feeling aku ni malang lah, itulah inilah. Tapi aku cari jugak. Tapi tak jumpa! Memang nak nangis. Then, ma aku pun jumpa and cakap tadi dia ambil and then lupa. Kau tau apa jadi kat aku? Aku menangis tau tak?!!! Dengan mood aku yang memang down~~~ and with that thing happenned, siapa yng boleh tahan? Memang aku menangis je. Setitik demi setitik jatuh. I really need someone at that time tapi takkan lah aku nak terjah je kan? Aku ingat nak call some of my friends tapi baca status depa macam depa ada probs je. So, I just let go. And menangis sorang-sorang.
Its just a piece of paper,
And fail is just a matter of grade,
It maybe become a source of others' laughter,
Or maybe a joke in parade.
But thats it!
Im not strong!!!

0 comments:

Post a Comment