Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, September 30, 2017

mannn it been months since i last updated here doh
kay so the story is..
like couple of months back masa aku punya birthday like apa yg dah diketahui, most of my friends forget about it so that thing. that one thing macam turning point tau bagi aku
macam buat aku fucking sedar yang im not important for em so aku macam im done bitch im fucking done
starting from that, aku start buat prinsip baru. aku akan kawan dgn semua orang. bukanlah before this aku tak kawan ke pe but biasanya aku pergi dengan so called roommate je
but this sem, dorang tak tunggu aku pun weh masa daftar. legit daftar sendiri je. alasan parents dorang marah. memang lah aku boleh buat lek wat chill je but kemon ah. aku pun ada feelings jugak doh. kau dah janji nak daftar sama, then fucking suddenly kau daftar korang je while yguys have your fucking parents there. nampak sangat aku tak important doh. kawan apa macam ni. macam nak cakap tu salah aku pulak. aku bersyukur jugak lah aku tak sebilik dengan korang sebab nampak korang macam fake. okay ah maybe aku pun fake jugak, tapi siapa tak fake kalau macam tu? so jangan nak blame aku ah. so aku punya prinsip baru aku taknak cari bestfriend sebab macam pointless je kalau cari among korang je. i tried to further my horizon. im loking for friends. i legit put boundaries around me sebab with those boundaries lah aku rasa selamat. safe and sound. buat apa nak terhegeh hegeh dekat orang lain when said people was just taking you for granted ffs!

0 comments:

Post a Comment