Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Thursday, December 29, 2011

kalau mama nak...

kalau mama nak...
hee~~ tadi saja cakap dengan mama,
nadd: ma, kalau mama nak orang masuk hostel kan ma.. orang nak..
mama: nak apa?
nadd: orang nak mama belikan lappy..[pandang muka mama penuh harapan, tapi saja je nak suruh mama give up]
mama: harga lappy berapa ringgit? [mama buat muka cool] (mata aku dah nak terkeluar)

seriously mama nak aku masuk asrama ker? bukan mama tak tahu yang aku nieyh kan anak mama yang paling manja semanja-manjanya. ye lahh tu manja! #manjalah!
seriously?!! mama nak macam tu ke? karang aku masuk hostel tak balek-balek baru tawu! #cakap je lebih, entah-entah menangis 40 hari, 40 malam sebab rindukan mama. yucks!!!
aku tak kesah lah, kalau mama nak hantar aku masuk asrama ke ape ke? #tapi, kalau mama hantar aku... alamatnya merajuk sakan lah aku!
well,,, anak manja lah katakan.. heee~~

so, please ma...
jangan hantar orang pergi masuk SANA okey?
I will be a good girl,, (but,maybe just in the first week)
so, mama tak payah lah nak rajinkan diri eyh?
mama 'sumbat' je lah abang sorang, tak payah masukkan orang sekali.
okey, ma?

if I can only say something like that.
that will be extremely AWESOME, girl!
heee~~ ye lah sangat kan?

so, tadi terajin lah google-google lappy kan?
manalah tahu,, kut-kut mama aku terajin nak belikan ke?
hee~ menyesal pulak aku tak mintak ngan mama aku Canon EOS

#comey tak? comey kan?
then gatal-gatal pulak tangan nieyh menaip Canon EOS 450D... and I found this..


#arghh!!! very-very-very awesome! so cute!! I want it!!
gambar Canon tuh daripada SINI ...

The EOS 450D features:
  • 12.2 Megapixel CMOS sensor
  • Canon’s EOS Integrated Cleaning System
  • 3.5 frames per second
  • 3.0” LCD with Live View shooting
  • 9-point wide-area AF system with f/2.8 cross-type centre point
  • Picture Style image processing parameters
  • DIGIC III image processor
  • Digital Photo Professional RAW processing software1
  • Compact and Lightweight body
  • Fully compatible with all Canon EF and EF-S lenses and EX-series Speedlites
Nice right?  heee~~ memang masyuuuk lahh kalau dapat niyeh!! heee~

0 comments:

Post a Comment