Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Tuesday, December 27, 2011

kalau nadd dah boring

assalamualaikum makcik pokcik semua!
aku tengah boring-boring tahap cipan pown boleh kalah nieyh!  >hebat tak?<
kenapa aku boring? entah lahh!!!! heee~
aku ni kan ..girl.with.no.word.. [hampeh!! macam JADE, Hlovate lahhh pulok!!!]
weyh!! sekolah dah nak dekat! wargh!! {DANGER}
after this dah tak boleh melangut bangun pukul 11 pagi dah.  hukhukhuk
lepastuh dah tak boleh tidur pukul 2,3 pagi.. (*last year punya cuti, aku tidur pukul 2,3 pagi kowt? yang paling lambat sekali, pukul 6.30 pagi. mama aku nak solat subuh baru aku nak tidur. hee~ tahun nieyh yang paling lambat aku tidur pukul 4.15 pagi... lepastu bangun pukul 6.++.. hurgh!! 2 jam je aku tidur!! mata pown dah jadik mata PANDA. buruk semacam!!)

 
and then,, kalau aku dah masuk tahap boring yang seboring-boringnya mesti lah buat benda yang pelik-pelik kan? so, untuk mengelakkan perkara seperti itu terjadi, aku pown dengan sepenuh daya dan usahanya merajinkan diri mengedit photo dekat PHOTOSCAPE. then, kalau benda tu pown aku dah boring.. apa lagi? download lah movie-movie hindustan tuh. kehkehkeh. sekarang ni dekat desktop aku dah ada #Kuch Kuch Ho Ta Hai #Jab We Met #Wake Up Sid #I Hate Luv Story.. ok lahh jugak kan? =)
*salah satu hasil editan aku yang comel nieyh..  [perah santan]

0 comments:

Post a Comment