Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, December 31, 2011

hai 15 tahun!!!!


agak-agaknya semua blogger dah pakat kowt nak buat entry 'bout New Year's Eve kann?

so, aku pown nak buat lahh jugak..

Selamat Tahun Baru Koraaaaaaaaaaaaaaang!!!!!  [jerit kuat-kuat biar jiran sebelah rumah marah]

weyh!! tahun baru kena lahh ada azam sekali kan?
azam aku tahun baru nieyh maybe,,, nak belajar betul-betul kowt.. [nampak sangat before this aku belajar main-main] tahun 2012 dah nak PMR, memang kena belajar luar kebiasaan kowt? aku nak lebih SHAHZMAN ISHAK!!!! tak kira!! nak jugak! itu musuh ketat aku tuh!!  [ceh!! dengan abang sendiri pown nak buat macam World War II.. hee~~] aku teringin nak rasa apa yang kakak Zaty Haris rasa bila dapat straight A's..  aku nak buat mama aku senyum sama macam time mama nampak result SHAHZMAN ISHAK tuh. tinggi angan-angan aku, sampai ke Marikh jauhnya!
[aku teringin nak tahu kak Miera dapat berapa, serious kak. I miss you so much!!! next year akak dah nak SMA, DIA harap akak buat elok-elok. DIA percaya akak boleh buat.. I LOVE YOU sooooooooooooooooooooooo MUCH!!!!]
next year aku dah tak nak bagi orang pinjam novel aku dah. sakit hati tau dak? lagi-lagi bila tengok novel aku dah terlipat sana, terlipat sini... conteng sana, conteng sini.. sakit giler!!! apa dorang ingat aku beli novel tu guna air liur ke hape? tadah air liur tuh 20 baldi, dapat satu novel. mengarut tahu tak???
after that, maybe aku nak try belajar masak kowt? [yahh!!!! nampak sangat anak dara Khirun Nisah nieyh telah melancarkan Perang Dunia Ketiga bersama Enchik Dapur] heee~ aku memang tak tahu masak. seriously!!! aku tahu masak.. maggi, nasi, telur, penkek, ayam goreng Ayamas, fries dan yang paling awesome, aku pernah masak MEE GORENG!!! yeah!! itu pown tak silap aku time aku sekolah rendah.. lama dah.. nak masak nasi goreng pown aku tak tahu. parah , kan?
pastuh nak rajinkan diri pergi perpustakaan untuk cari bahan rujukan, bukan NOVEL ye?.. lepas tuh kalau boleyh nak buat study group.. kan best kalau dapat belajar ramai-ramai, tak gitu?

aku nak put some attempt to be a good daughter lahh you!!! aku tak nak jadi a good sister.. buat apa nak jadi good sister? pada aku, aku memang dah baik tahap gaban dah sekarang nieyh. so, kira okey lah kann?

yang nieyh memang mengarut!! aku nak put some attempt to be a good ELF, a nice SONE, a loyal BOICE, to be the best HOTTEST,  a kind BESTFRIEND, a great TRIPLE S and to be a good, a nice, a kind, and a great KPOP fans. KPOP daebak!
 see? mengarut tak?

so, that's all lahh kowt?? moga tahun 2012 nieyh aku dapat buat yang terbaik untuk PMR. Insya-Allah, aku dapat beat SHAHZMAN ISHAK tuh. itu target aku.. heee~~

0 comments:

Post a Comment