Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Tuesday, January 3, 2012

the last one for this year

hari nieyh first day datang sekolah,
datang ye bukan belajar okeyh?
datang pown takat nak beli buku jerh..
untung kowt? masuk-masuk je dekat koop tak crowded.. kalau nak buat breakdance kat situ pown still ade ruang lagi.. [okey, statement itu suatu penipuan]
okey lahh dapat jumpa kawan-kawan yang tentunya adalah. Are-a, Aien dan Ain.. eyh!! Emon tertingal lahh.. hee~~
dah beli buku tuh, and dah ambik buku,, sembang-sembang kejap pastuh balik.. yeah!!!

dalam perjalanan balik tuh singgah dekat Arked Man, konon-kononnya nak beli stoking [tapi memang beli pown] then dah lepas tuh cakap kat mama, "Ma, orang nak pergi Sinaco kejaaaaaaaaaap boleyh?" sambil buat muka kesian yang amat burokkkkkkkkk sekaaaaali tuan-tuan dan puan-puan sekalian. [Sinaco tuh kedai CD, situlah lubuk aku nak curik a.k.a beli Hindustan CD.. hee~] then dah sampai depan Sinaco melencong pergi dekat e-news ,, tujuan utama!! Sinaco hanyalah sebagai input sahaja.. kahkahkah.. e-news tuh jual majalah, top-up and so on.. then selambat kilat masuk dan lari dekat rak magz,, mata dah bersinar-sinar!! yeah!! epop!!!!

actually.mama aku dah tak bagi dah aku beli mags dah.. either kpor nor klik..
inipown beli sorok-sorok but still kantoi lahh..
habess kena lecture ngan ,mama aku..
nilahh epop terakhir and klik terakhir yg aku dapat beli. hee~~


0 comments:

Post a Comment