Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, January 14, 2012

sepanjang dua minggu sebelum Januari 15

kau orang,
hidup nieyh.. tak semestinya happy je kan?
kena ada nangis, kecewa, sedih...
frust menonggeng..

motif aku post macam ni?
aku tak ada motif lahh weyh!
tiba-tiba je aku rasa jiwa aku ni kosong semacam,
feel like something missing somewhere,

tiba-tiba rasa rindu Qistina,
hampeh!! teiba, takde ribut, takde taufan, rindu Qistina pulak!!
Qistina tuh anak Kak Ai, kakak saudara aku,,
tomey ooooo!!!
aku agak sekarang nieyh dia lagi comey kowt?
dia punye kakak-kakak pown cun and comey-comey, abang dia, si Aiman tuh,, no comment! [zipping my mouth]
Aiman,,, jangan nanti dia banned aku dari senarai makcik muda dia sudahlah... heeeee~ bukan apa? aku takde description pasal dia lah.

okey, stop the topic!okey, sekarang tengah rajin download vid dekat youtube.. heee~~ cube teka ambik vid ape? KPOP lahh der,,, amik BIGBANG, WG, CN BLUE, TEEN TOP, manyak lahhh!!! [sementara tengah kurang busy ni kan, baek DW banyak-banyak, kalau dah busy nanti, nak hadap PC pown agaknya tak sampai lima minit]

baru awal tahun [bulan satu]
tapi aku rasa cikgu-cikgu, ustaz-ustaz buat macam bulan depan nak trial PMR je. BI dapat paper work SEJ,ARAH dapat jugak, BM kena senarai segala jenis kata-kata pujangga yang ada kat dalam buku teks tuh. macam-macam lagilah.!!!
yang penting, aku macam terkena kejutan budaya je gamaknya!!!

and then, aku dapat new friends, Madi ngan Ety.. Ety duduk sebelah aku, kecoh woh minat tuh!! Sikit-sikit nyanyi, melalak sana, melalak sini, but, it's a good thing lahh.. tak delah aku rasa kekok yang teramat bila dekat dengan dia. biasa-biasa je, dia cerita aku dengar, aku cerita, dia dengar.. like that lahh.

aku rasa macam banyak pulak post aku nieyh kan?
bye-bye!









0 comments:

Post a Comment