Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Wednesday, January 4, 2012

mine =)

ngantuk giler!!
penat kowt?
heeee~~
first day sekolah, esok budak junior nak masuk sekolah lahh..
hee~~
kenapa aku tulis budak  JUNIOR? sebab sekarang kitorang dah masuk Form Three means tengah-tengah lah..
yahh!!! weyh tahun nieyh PMR..
aku nak score!!
moga Allah murahkan rezeki aku untuk mencapai apa yang aku harapkan.
moga Allah terangkan hati aku untuk mencerna apa yang akan diajar cikgu-cikgu..
moga Allah lapangkan ruang mega bites otak aku nieyh biar ada space antara.. KPOP dan PELAJARAN aku..
cett!!!

tadi gedix carik dekat google, No Min Woo..
wahh!! banyaknye No Min Woo!! semuanya comey-comey!!!














tadi teacher suruh buat HW about Famous Personalities
tahu aku pilih siapa?
mestilah inche jejaka comey lotey!!!
arghh!!! rasa macam nak peluk-peluk je dia!!!
weyh!! ni aku punya!! jangan nak curik ok? hee~~


0 comments:

Post a Comment