Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Tuesday, January 3, 2012

pergi lagi seorang kawan

woooooshh!!
aku sure kau mesti tak baca punya blog aku nieyh,
sebab kau kan pernah cakap yang apa yang aku tulis nieyh tak berfaedah, rite?
I just want to say goodbye..
nak jumpa kau maybe time raya je kowt?
itu pown kalau raya dekat rumah kau lah,
tak pun time kau balik asrama..

yah!!! lepas nieyh dah takde orang yang nak buat graviti depan aku,
dah takde dah orang yang aku nak lepak dekat taman tuh..
hrmm.....

btw, aku nak kata macam nieyh dekat kau,,
"TAHNIAH sebab kau dapat masuk sekolah tuh.. hee~~~ lepas nieyh kau kena duduk asrama balik.. kahkahkah,, baru setahun bebas, kena masuk balik.. Tahniah again.. Kau tahu tak? Aku dah letak target untuk PMR yang aku tak nak dapat D sama macam kau. yah!!!"

gambatei, nadd!!!
byebye,, inche!!!
thanks sebab sudi kawan dengan aku walaupown kita kawan macam-macam tuh aje..
thanks!!
p/s: cubalah tanam minat kau tuh dalam kpop ek? so, kalau aku cakap pasal kpop dengan kau.. takdelah kau terlopong tak paham ape-ape.. hee~








0 comments:

Post a Comment