Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, February 23, 2013

#Update 03 (my TRUE feeling)

Assalamualaikum.
sekolah baru. ohyeah babbyyy!!! new school. wanna talk about it.
maybe ada yang tatau but right now aku ni BUDAK SMK. doesn't sounds good, huh?
seriously,,, I miss my friends. rindu 97 generation rindu cik hassan. rindu bibik. rindu toilet. rindu semuanyalah!!! and above all of that I miss the environment there. I mean, I miss it y'knowww? rindu nak datang lambat tengok muka pak guard yg dah sah2 tak sedap mata memandang tu. haha. gurau sajaaaa. and yeah~~~ batch kami ni adalah batch yg paliiiiiiiiiing RELAKS! fail satu kelas pun buat muka dono je. dah mintak maap, dah janji tamau buat pun still buat agy. sangat ohsem bukan? IMISSTHEMSOMUCH! even batch kami bukan batch yang pandai2 like batch 98 yang tak payah pergi kelas petang. (jealous dgn dorang!) but, aku still rasa batch kitorang ni da'boom!

okayyy. sudah termelalut pulak. dekat SMK, aku masuk kelas ST. stands for Pure Sc. baik tak? baik apanya? pening tawu? aku lagi rela menghadap sejarah tu! poor me. and ketahuilah. kelas aku tu majoriti CHINESE. ketahuilah, peluang aku dapat last place sangat tinggi melangit. sukaaaaa tak? menyampah tau tak?!!! daaan aku tatau why banyak sangat 'ketahuilah' dalam post aku  ni. maaf! dekat kelas tu sepatutnya duduk dengan Didy and Pa'an. but depa dah pindah. so, aku duduk ah sebelah Anaz. and dalam kelas tu macam wujud unsur perkauman tau tak? Melayu dengan Melayu. Cina dengan Cina. yeah~~ something like that DO actually happens y'know? ep. dekat kelas tu aku banyak bergaul dengan Atin, Shud and Sarah.talking about RM and Bio. okaylah aku rasa.
but kalau boleh, aku nak masuk SAMTAJ. semua budak yang pindah AKAN teringin nak pindah balik their old school. (except untuk budak yang memang menyampah dengan sekolah lama dia.)

and I miss to baca do'a before kelas and says Assalammualaikum, cikgu instead of Selamat sejahtera, cikgu.

that's all from me. till the next post. Insya-Allah.

#as usual, this post is also brought to you by Encik Sam. :)

0 comments:

Post a Comment