Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Saturday, November 9, 2013

Ramdomness

Just something yang masuk dalam kepala ni masa aku tengah marah tadi. Kang kalau aku update pasal menda tu, korang dapat dosa, aku pun sama jugak. Aku kalau marah, memang bad words memanjang. Aku tulis, then korang baca. Memang sama'2 dapat hadiah lah citer dia. :D so, this is it. sikit je moment from Nash and Chemm. I don't know why. But, I kinda like it if Chemm-Nash is real. Haha. I'm the writer thou. So, it's kinda weird saying this. Bear me, dudes.
"Nash, beragak lah weh kau nak blah macam tu je. Tunggulah aku ni."
"Ah kau. Kau tatau ke buku teks ni berkilo-kilo gram? Then, kau nak suruh aku tunggu? Sorry sikit." Nash masih meneruskan langkah.
"Ish kau ni. Tunggu je lah. Kata bestprenggg. Bestprenggg apa macam ni?"
"Bukan kau nak bawakkan pun buku teks aku ni kalau aku dengar cakap kau."
"Memang idaklah aku nak bawak buku kau. Aku nak bawak buku aku ni pun dah macam hape tah feeling dia." Chemm mengelap peluhnya. Even BOSS tu fully aircond, tapi bila manusia dalam tu full like a tin sardin, memang tak bernafas citer dia.
"K, how about we play game?"
"Game?"
"Yep. Ohsom jom."
"Denda dia?"
"Yang kalah kena bawak buku teks yang menang tu punya sekali sampai balik kelas."
"Call!"
***
"Aik Nash. Awat kau happy je?" Shaq pandang Nash semacam.
"Tah, bukan tadi turn korang ambik buku ke? Aku ambik semalam, horrible gila. Dengan panasnya, then beratnya lagi. Seksa woiiii!" Tirana pandang Nash semacam, tapi Nash just senyum.
"Ha. Kau ni Chemm. Awat senyap pulak? Muka pun penat semacam je." Chemm angkat sikit je kepalanya pandang Arif.
"Memanglah. Cuba teka siapa kalah oh som and kena bawak buku teks the winnerl?" Nash senyum bangga.
"Err. Chemm?"
"Ya betulll! Tahniah Tir for getting it right." Tirana buat troll face. Like seriously.
Chemm yang jalan dekat belakang gegadis ayuuuuu tu just senyum je. Arif and Shaq yang jalan sebalah dia dah buat muka.
"Seriously dude. Kau buat lagi?" Shaq bisik.
"Buat apa?" Chemm buat-buat tak paham, masih dalam mode bisik.
"Semua orang tahu kalau kau lawan ohsom dengan Nash, kau comfirm akan buat air." Arif pun masuk mode bisik.
"Salah dia, dia yang asyik buat burung je." Selamba, tetapi dua kepala disebelahnya itu memandang si tukang kerja dengan pandangan yang tidak mudah ditafsirkan.

0 comments:

Post a Comment