Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Monday, November 5, 2012

#Update 09 (Recap PMR)

aku bukan nak cerita pasal exam ke hape ke kan?
tapi akku nak recap situation before exam.
malam-II tu. serious memang tak sangka pown!

two days before PMR saja je tangan ni gatal-II pi text abang aku,

abang, aku nak PMR ni.. takde good luck words ke?

and no replies. okey. walaupun agak terasa tapy buat bodo jeee~~ ye lah. dah masak kan dengan perangai dia. pastu malam before PMR tu memang tension gilaaaaaaaaaa sampai pi online. okey yang ni memang gilaaaaaaaa!!! pastu tengah syok-II online tu, telefon rumah pun berdering dengan jayanya! mama aku pi angkat and aku cabut masuk bilik cari barang. ahaha. malas nak kena marah ngan mama je tu! then, mama cakap-II pastu mama panggil aku. suruh cakap ngan abang aku.

aku? SHOCK gilaaaaaaaaaaaa!!!

aku just harapkan text aje weyh! bukannya nak dengar suara sekali. and,,, dia cakap-cakap-cakap. bagi warning dekat aku apa semua. and I can't hold it!!

tadaaaaaaaaaaaaaa!! menangis aku, key? sampai ke dewan peperiksaan tu, aku ingat je apa dia cakap, hampir menangis aku kat situ. pengawas tu pun pandang pelik je.

tapi, yela. aku ngan abang aku ni mana rapat pun. duduk asrama since Form One ler pulak tu!

okey, ini untuk abang aku. chetttt!!!

THANK YOU!

0 comments:

Post a Comment