Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Sunday, November 25, 2012

#Update 11 (My OWN Point Of View)

Assalammualaikum.

musim cuti ni aku TAK buat apa-apa pun beside main komputer, tengok TV and tidur. haha. pemalas tak?
okay, kalau tengok update aku ni, macam agak pelik je kan? (atau aku yang rasa pelik? haha. maybe..)
hrmm. ini pasal hal fesbuk yang aku nak share. ceh! fesbuk? okay, berangan jadik budak baru belajar menulis.gelakkan lah.
korang mesti tahu kan? pasal ADD dekat fesbuk tu. hrmm.. honestly,, aku ni jenis kalau orang ADD aku, aku memang approve. okay, adakah itu dikira baik?
mungkin ada yang cakap, "eyyy. tak kenal tak berani nak approve."
maybe dorang ada pendapat dorang sendiri, tapi pada aku, aku tak setuju lah.
sebab kita, as a human memang elok pun kalau ada ramai kawan kan? kalau ada problem, kita boleh mintak tolong diorang. Alhamdulillah, aku sekarang ni aku ada kawan complete satu Malaysia. kawan sekampung pun ramai. heh,
tapi, dalam pada aku suka approve orang ni, aku ada jugak yang main ignore seorang dua orang tu! maybe dia perasan kut? but I have my own reason you know? adalah sebab musabab tu. hehe. jadi pada orang yang aku tak approve sampai sekarang, I AM SORRY, but... I just CAN'T. Sorry again!

err....  okay. then, aku dah lupa lah aku nak update apa..  that's all lah.

Assalammualaikum..

CONGRATULATION FOR ME.
THE THIRD YEAR AS A BLOGGER.

 

 
ada dua video aku attached, harap suka lah. satu Offical MV untuk Be Mine, Tasha Mansahar. but kali ni dengan Syed Shamim. Syed Shamim sangat-sangat cute plus handsome plus cute balik! heyyyy. mereng dah aku! then, second video pasal Chester See. Ohmyyyyy!! With that miserable wig pun, aku still rasa Chester See tu handsome plus hot plus awesome plus handsome balik! Okay, sah aku dah mereng! Hoho.

Oh ya! Jangan lupa untuk doakan saudara kita di sana.

Do Pray For GAZA.


0 comments:

Post a Comment