Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Thursday, November 22, 2012

#Update 10 (Persahabatan Membawa Erti Yang Nyata)

Assalamualaikum.
Haritu hangout dengan manusia-II yang sangat lah dah berubah.
hang dengan Sya, Ipan, Waduud, Fizi, Syazwan, Double Aiman, and entahsapaentah.
kitorang hang dekat KFC Sabak je sebab ramai complain tak dapat pergi kalau dekat Sungai Besar. Ceh! Alasan!
then, habis meja dekat tingkat atas tu kitorang combine. Hoho. And, of course banyak cerita yang keluar. Tentang badan Ipan yang semakin lama semakin tembam. Okey, aku tak tipu. Last time aku jumpa dia badan dia okey aje, sekali?!!! Oh myyyyyy~~~ macam tak percaya je tu kawan aku. Lepastu tengok rambut Waduud, ceh mamat tu dah pandai bela rambut lah. Panjang! Lepastu mamat-II tu makin tinggi! (beside Ipan and Waduud.)
Banyak betul benda yang berubah. Dah tiga tahun tak hang out and.... bila jumpa semua pakat nak berubah. Semua pakat nak membesar dan meninggi. K, fineee!! aku pendek. Tapi still, kita kawan, kan? Lepas lepak-II di KFC dan setelah puas bergelak ketawa, kitorang pi MENARA. untunglah mamat-II tu main vroom-II je. kalau aku tahu, aku pun naik motor lah! memang tak gentleman langsung sahabat-II aku ni. ditinggalnya aku, Sya and Ily jalan kaki. Okayyy bukan calon suami yang baik. tapi sayang, tak ada gambar lah.. yang ada gambar mamat-II tu je. macam gambar kat atas tu, yang buat mulut itik tu Waduud, yang sengih macam kerang busuk tu Aiman. Nampak tak? badan mereka yang macam dipam-pam itu? haha.

apa-apa pun aku harap kita dapat gather macam ni lagi. Spend time sama-II. Tapi gather lagi ramai orang lah! Baru syok. Ni, ramai yang tak ada, Rafiq yang kat Mesir. Amy still dengan bike dia tu. Kalau kau sayang sangat bike kau tu, kahwin jelah dengan menatang tu, habis cerita. Wawa, Adell, Intan, Pa'an, Epa, Imy, Piqa.. ramai lagi lah yang tak ada. Kalau buat lagi, makesure semua orang ada, okayyyyyy??

now, buat sahabat-II yang tujuh orang tu! Ye! Awak! Mimi, Sasa, Emon, Are-a, Ain and Ain. Aku rindu korang lah! Tak reti-II ke nak online, text or call aku? Sampai hati korang kan?

yang video ni pulak saja nak share 'cause Ryan Higa really did SOMETHING!!! ohmyyyyyy~~ YTF members is just A W E S O M E !

0 comments:

Post a Comment