Ian Bohen RETWEETED my TWEET

Thursday, November 1, 2012

#Update 08 (A Friend In Need Is A Friend In Deed)

assalamualaikum~
now, it's the end of the year 2012.
next week my abang and unnie niza wil get on their last war as a student! it's the SPM!!
I wish all the good luck for all of the SPM CANDIDATES!!

okay, right now, nak ucapkan sejuta ucapan terima kasih buat someone.
Taraaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ditujukan khas buat budak ni!
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
tension tak? sabar~~~~~
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

TARAAAAAA!!!!!

bagi yang mengenali budak diatas, sila senyap!!!
bagi budak yang tidak diblurkan didalam gambar diatas, aku nak ucapkan thank you sangat-II dekat kau sebab kau sanggup jadi pendengar aku time aku perlukan a listener. Thanks babe, aku appreciate sangat your willingness dengar aku punya cerita yang pelik-II tu.
lepas tu, aku nak mintak maaf dekat kau sebab aku tak dapat comfort kau baik-II time kau menangis. Sorry! I meant it!
bak kata kau, aku memang berbakat jadi kaunselor. chettt!!! kaunselor tak berbakat adalah! kan?
then, aku nak express my gratitude dekat kau jugak sebab bagi aku banyak advice and selalu buat aku tergelak dan tersenyum.
Sorry, kalau aku ada tersakitkan hati sesuci murni kau tu! murni lah sangat kan? wekkk!! muntah hijau!!
and, for Cik A. Levine, aku sayang kau sangat-sangat! Kalau kau sedih! Kau tahu kau boleh harapkan aku kan?? I'll be there for you! Promise! Aku nak jadi macam Zetty and Yuni yang always ada untuk Mel. tapi aku tak nak lah jadi seliar depa tu! Aku nak persahabatan kita jadi macam friendship diorang. Always there for each other. No matter what!
Last but not least, aku doakan semoga novel kau akan diterbitkan satu hari nanti, Insya-Allah. Aku nak jadi antara orang pertama yang dapat novel tu, tau??

Always love you, ADD.


I hope that you will love this song and the video!
and, one more thing..
you always have my shoulder when you cry! =)

.$. There's still many things that I want to talk about my friend cause we have like seven person in our group. So, till the next post! ^,^

0 comments:

Post a Comment